luni, 19 noiembrie 2012

Un Blog numai pentru oameni!

PENTRU O CAUZĂ DREAPTĂ! PÂNĂ LA 
ULTIMUL SUFLU!! REZIST!!!


     …Cu 3 zile întârziere…
     Şi n-am nici citat. Treacă-meargă. Este un Blog numai pentru oameni!! De suflet și rezistență personală! Cine vrea o să înțeleagă.
     Da, paralizia tot nu trece. Ba parcă vrea să te paralizeze și mai tare. Simt prin umeri cum mă taie. Mâna dreaptă, îmi face semne pentru repaus. Mi se prinde ca într-un cleşte. Așa când bați literă cu literă la o claviatură virtuală un blog.
Înțepenit în pat poate cu stânga să tastez , dar cum? Iar în cărucior nu pot urca să stau, din pricina leziunilor de piele. Totdeauna nimic n-o să mă oprească.


     Dar uite, replica asta a fost laitmotivul zilei mele de azi și mâine: Pentru o cauză dreaptă! Până la ultimul suflu de toamnă!! Și un ultim Blog de suflet, am să Rezist!!!
     Am spus.
     Şi restul a fost tăcere. va fi tăcere. este tăcere. Care a
foșnit...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....