miercuri, 21 noiembrie 2012

Trenul meu a înghețat în timp!

IAR TIMPUL 
ÎN PICIOARELE MELE DEOCHEATE

Destinație impusă

De o scorpie și un nefrate
Să mă târăsc pe șine de tren.
Cu tot felul de semne prin părți.

Sensul opus celui în care acum merg
Este cel pe care îmi doresc atât de mult să reviu.
Cândva poate.
Acum semafosrul indică "TRECEREA OPRITĂ" în acea direcție.
Deocamdată, pe acea șină de tren nu e posibil de trecut:
Un tren lovit stă acolo, înghețat în timp,
Blocând totul în calea sa.
Numai pe partea opusă lui se circulă bine.
Însă trenul meu a înghețat în timp,
Iar timpul a încremenit în picioarele mele deocheate!

Căci secundele mele se perindă naufragiind prin iluzia vieții,
Spre primăvara cu fluturi și flori timpurii.
Și trenurile care vin, și pleacă, dar puţini rămân aici
În amărâta gară a inimii mele.
Aceeași gară plumbuită și mohorâtă.

Ce-aș vrea să țip cu glas tare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....