miercuri, 14 noiembrie 2012

Stupizenia fără seamăn

AI SEMĂNAT VÂNT, 
ATUNCI CULEGI FURTUNĂ!

„Nu îngădui un râs nesocotit şi nu suferi cuvântul obraznic; unul vine de la un prost, celălalt de la un nebun.”  Citat din Socrate


     Era o zi de duminică sfântă, cu multă zăpadă și rece ca și inimile celor doi indivizi fără nimic. Oameni fără constiință, milă, onoare, fără Dumnezeu. Oameni fără nimic, dornici de a mă lăsa cu speranțele pierdute în umbra unui vis, într-un haos total. Așa e, când nu ai nimic sufletesc ce te mai oprește să dai afară și un paralitic, apoi să continui nepăsător ca și cum nimic nu a fost? Pe numele lor Nestor Bejenari, MoldData I.S. și Diana Bejenari (Guțu), ULIM — aceste creaturi inumane mi-au lăsat urme și în sânge, m-au rănit, prigonit, fără un pic de milă, lăsat pradă morții, nevinovat fiind. Și nu voi înceta a repeta acest fapt cu îndârjire după răul ce l-au comis și până când societatea o să se spele de dânșii. Să nu mai pomenim de gradul lor de stupidenie.

     Ce mă face să merg mai departe? Poate că speranța că mă voi trezi să spun doar că asta e un vis urât, speranța că totul se va termina și va fi bine. Si chiar asa e, orice coșmar are un final, unul fericit iar acel moment de fericire va conta mai mult decât toată suferința mea. Și chiar dacă au putut să mă prindă într-un joc perfid, nu renunț să cred în rostul meu în această viață și o să mă lupt cum pot pentru supraviețuire.

     De mine nu aveți grijă, cred că nu voi păți mai rău de ceea ce am avut nefericirea să am parte de la un frate de un alt sânge, potrivnic. Ai semănat vânt, atunci fii pregătit să culegi furtună.

     M-ați rănit, acum e timpul să vă rănesc și eu pe voi prin singura modalitate și armă a mea, dar nu mai mult decât v-ați putut permite și imagina voi cu mine. Ve-ți spune că sunt rău, dar nu sunt decât un răzbunător a celor slabi, sunt puterea lor nevăzută, sunt dreptatea călcată în picioare. Sunt
un stârp, dar stârpesc pe cine trebuie. Sunt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....