duminică, 4 noiembrie 2012

Chiar şi paralizat, nimic nu se termină!

SĂ OPRESC LACRIMA CU INIMA

     La Mulţi Ani! Aşa din inimă cu dragoste şi pupici ce lasă numai urme de inimioare pe pielea ta fină, tu, care îmi dai putere să mai pot visa. Să pot ierta pe toate. Nu caut luxul. Eu după tine pot să merg şi în brânci, târâș. Stau sub ploaie cât trebuie numai ca să te mai văd puţin. Să-ți fiu de umbrelă. Când e ploaie sau îţi este rece.

    Mă chemi prin gândurile şi nopţile tale. Îţi aud chemarea. Dă-mi puterea să pot zbura şi eu. Aş fi la picioruşele tale, oricând a-i striga după mine. Nu te-aş lăsa un minut singurică.

    Cât aș vrea să-ţi simt căldura corpuşorului tău cum vine peste mine. Să mă aline. Să opresc lacrima. În sărutări. Cu toată inima. Să te strâng de la mijloc. Vreau să cred că nu a-i fost un vis. Să te beau ca pe o pastilă contra singurătăţii. O viaţă să fiu cu tine. Mi-ar fi de-ajuns. Nu găsesc un lucru mai plăcut şi mai frumos decât acela ca să fii alături de persoana iubită. Îmi pare rău că nu te-am ascultat la timp. Și acum sunt paralizat bun de nimic.

    Şi iată că se termină. Chiar şi aşa nimic nu se termină. E doar momentul ca să te las să mergi la cuibuşorul tău, să te sărut dulce. Pupicei. Pe buzele tale înclei. Mai multe o să vrei. Şi nu se poate, în coate şi cu mâinele pe literele tastei, am scris cu mult drag, al tău   te strânge ușor la piept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....