marți, 20 noiembrie 2012

Bucăți din sufletul meu!

 NU APĂSA BUTONUL 
PENTRU A DESCHIDE ACEST BLOG!
  
❝Creația este o salvare temporară din ghearele morții.❞
 
citat de Emil Cioran, eseist și filozof român.

     Pot să-mi imaginez ușor că nu fiecare se poate regăsi în vre-o secvenţă din creațiile unui paralitic în prigoană pline de trăire . De aceea încercam să accentuez... Nu poate împedica nimeni drumul gândurilor mele să prindă tiparul, cum nu poți împedica valurile mării să-și sărute țărmul ori de câte ori vrea aceasta.

     Căci cu gândul mă adun și eu. Iar dacă crezi că o să te obosească rău și Doamne ferește, să nu te molipsești... Nu mai apăsa butonul pe mouse pentru a deschide acest blog!!

     Îmi pare rău, pentru cel ce-și acoperă OCHII numai pentru a nu vedea ființa care suferă!
     Mulțumesc, oricum că ați intrat, fie și pentru o banală privire.
     O săptămână de Blogging pe măsură -:|
     Ăsta sunt eu, BUCĂȚI DE SUFLET și blog-ul meu, și dacă nu este o alegere pentru tine ca să mă urmărești, e foarte bine. Urmărește-ți măcar visele, cele frumoase, merită! Și înainte de a iubi, învățațiivă să fiți oameni de suflet, e o calitate. Să știți.
     Între bloggeri, numai de bine.

     Aveți grijă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....