sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Picioarele lucidităţii!

INTEGRITATEA FIZICĂ -
SUFLETUL, OMUL...

❝E de datoria mea - aceasta este unica motivaţie morală.❞
citat din Immanuel Kant

     Dimineți paralitice. Mă trezesc cu foșnet de frunze și ramuri legănate de vântul rece. Pregătit să alerg cu gândurile frânte ca să-mi regăsesc picioarele lucidităţii. De sub ele-mi cresc petale roșii în cădere nostalgică pe un scaun presurat de frumoase amintiri. Încetați să mă căutați printre frunze, deschide-ți mințile și poate mă ve-ți vedea și pe mine. Și soarele de după nori...

     Integritatea fizică - sufletul, omul se epuizează cu fiecare picătură de sânge trecută prin litera dimineții, gândește cum să o folosești pentru ca să nu o pierzi înainte să te bucuri cu-adevărat de viață. Gândește la cei ce nu o au și tot mai încearcă să trăiască.

    Adevărul, precum Ianus are două feţe, iar eu până acum nu am trăit decât pe faţa lui mai întunecată. Nădăjduiesc că mă voi plimba vreodată şi pe faţa lui luminoasă. Şi motivul... „E de datoria
mea - aceasta este unica motivaţie morală.”  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....