vineri, 28 decembrie 2012

Zâmbește, Moș Crăciun există!

PRINTR-UN BRAD DE CRĂCIUN ȘI CĂȚIVA FULGI, ÎNTREAGA LUME POATE FI SCHIMBATĂ

    „Voi păstra Crăciunul în inimă şi voi încerca să-l ţin cu mine tot anul.” - Charles Dickens


    - și chiar dacă lumea s-a împărțit, unii care sunt de partea păstrării tradiției și alții ce o văd ca pe o minciună, pe care preferă să o evite...
    - și chiar dacă nu toți sunt așa buni și în cursul anului, așa cum par de Sfântul Crăcinn...
    - și chiar dacă persoane care însemnau totul pentru tine, acum au devenit cei mai mari străini...
    - și chiar dacă i-au luat dracu mințile să mă călce în picioare de mii de ori, să știți că eu tot voi fi...
    - și chiar dacă nu am să uit vreodată ce mi-a fost făcut...
    - și chiar dacă aveau binele în mâini și nu la făcut...
    - și chiar dacă nimeni nu mă mai vede...
    - și chiar dacă nu pot să-mi îmbrățișez iubita, ce mult m-a iubit...
    - și chiar dacă soarele va ieși, iar picioarele mele tot nu-l va simți...
    - și chiar dacă timpul tău a încremenit în picioarele mele pe loc...
    - și chiar dacă viața noastră lasă de dorit, nu-mi pierd răbdarea...
    - și chiar dacă tot ce a mai rămas sunt doar amintiri sfărâmate în mii de bucăți de suflet...
    - și chiar dacă sărbătorile te-au prins în împrejurări grele...
    - și chiar dacă nu ai primit nimic în dar, le fel și eu, poate doar faptul că trăim...
    - și chiar dacă nu s-a putut auzi mesajul...
    - și chiar dacă Moșule n-o să vii...
    - și chiar dacă Dumnezeu stă sus, iar noi mai jos decât ce-i de jos...
    - și chiar dacă uneori trebuie să ne apărăm credința cu prețul vieții...
    - și chiar dacă tradițiile tot mai dispar, pe aceasta aș vrea s-o transmitem mai departe...
    - și chiar dacă mai toți știm Moșul nu există într-o formă materială, nu are o sanie zburătoare trasă de nouă reni și nu construiește jucării la Polul Nord...
    - și chiar dacă avem mai multe motive de descurajare, decât de fericire...

...să știi că El este în inimile noastre mai aproape decât credem, îl facem pe moșul mai mult decât ne dăm seama — zâmbește, Moș Crăciun există! Orice motiv e bun! Cu zâmbetul ãla spontan, țâşnit parcã din lăuntruri ce face să crezi că printr-un brad de Crăciun și câțiva fulgi de nea, întreaga lume e frumoasă. Şi o poate chiar schimba. Atunci când vezi un zâmbet e foarte greu să nu zâmbești la
rândul tău. Moș Crăciun ești chiar tu. Un An Nou Mai Bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....