duminică, 30 decembrie 2012

Paralizat de anul nou

CRĂCIUN SFÂNT, DACĂ
MAI EȘTI... COBOARĂ ȘI LA MINE!

Anul nou a rămas scris cu negru în calendarul sufletului meu, după ce am fost paralizat și săpat pe străfundul inimii, după ce am scăpat nevătămat din colțul inimii până sus.

Şi mă-ntreb de ce oare? Tocmai în noaptea de 31 decembrie 2010 spre 1 ianuarie 2011 am căpătat o paralizie completă a membrelor inferioare? După o 'simplă' răceală și mai multe comprese „Brufen” decât ar fi trebuit? Măcar să fi fost preîntâmpinat, măcar să fi meritat, măcar să fi fost de ce...

Ce blestemat de om îți poate pregăti așa ceva? Sper ca toți vinovații de nenorocirea de suflete inocente să fie fericiți tot anul și să vă tremure limbile de rușine. Mulțumiri mari pentru cine mi-a cruțat viața, deși nu ar bucura pe nimeni să mai rămână viu în asemenea formulă.

Crăciun Sfânt, dacă mai ești și nu ai plecat coboară și la mine, mă rescriu cu dorință de a călca în picioare acest pământ. Să mă întorc în 2010! Parcă ieri alergam cu cutia de faianță pe șantierele din Italia, sau pedalând în viteză bicicleta grăbit după cumpărături la „Esselunga”, acum nimic nu mai e la fel... După ce o soartă întocmită de niște nesimțiți m-a aruncat prin Ucraina de gheață. Și când mă uit la tot ce a ieșit din Italia cu mine, un alt
„cadou” nu mă mai sperie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....