miercuri, 5 decembrie 2012

Sărbătorile să vă îndulcească sufletele!

AM VORBIT CU MOȘ NICOLAE SĂ INTRE
LA TOȚI PRIETENII MEI!


     De astă seară am intrat în sărbătorile de iarnă şi ar fi frumos dacă am avea parte de o stare de linişte şi de mulţumire, cu care să bucurăm și pe cei din jurul nostru.

     Nu ascund că nu m-ar întrista prea tare, dacă Moşul le-ar aduce o legătură de nuieluşe - unor oameni stupizi și lipsiți de demnitate, pentru că au fost cu purtări ieșite din norme și albii! -, dar aş fi foarte bucuros dacă aş şti că fiecare dintre noi, mai puțin norocoși în viață să poată facă o surpriză plăcută celor dragi, însănătoșindu-se! Știu, câteodată nici Moş Nicolae nu poate face minuni…

     Deschideți-vă ochii sufletului de bine și pentru cei mai sărmani și loviți de soartă!


     La noapte vine Moş Nicolae!
     Să vă meargă bine și nu uitați să lustruiți ghetele!
     Un Moș Nicolae darnic pentru toată lumea cu sufletul bun și cuminte! Am vorbit cu Moșul ca să intre pe la toți prietenii mei!
     Sărbătorile să vă îndulcească sufletele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....