marți, 25 decembrie 2012

Ce primesc de Crăciun anul ăsta?

O RAZĂ DE LUMINĂ 
SĂ MĂ ATINGĂ LA FEL CA PRIMA OARĂ

     Luând în considerare ceea ce am primit în ultimii doi ani, nu cred că a fost de la Moșul, nu aș îndrăzni să cer ceva. Dacă s-ar putea să fie după voia sfântă,  ceea ce mi-e dat, ce s-ar putea și nu se poate, o să fie bine... Și totuși, ce primesc de Crăciun anul ăsta?

    - O schimbare de atitudine față de persoanele cu dezabilități, ar fi o Minune și pentru mine, dizabil - chiar eu;
    - Un bilet doar dus acasă de-acasă în orașul meu drag Chișinău;
    - Și-ntâi, întâi de toate, zile suportabile pentru cei bolnavi și suferinzi, dar și familiile acestora ce le port de grijă;
    - O familie iubitoare și un pruncuț, dacă se poate;
    - Să nu privesc în urmă cu triste ploi, umbra să trăiască din mine, nu eu din ea;
    - Un veac de pace, într-o lume mai miloasă;
    - Doar o rază de lumină să mă atingă la fel ca prima oară, cu lacrimi de bucurie în ochii căprui de dor;
    - Ridică-mă, scoală-mă mai sus decât toți, dacă Moșule poți;
    - O singură speranță împlinire şi din puținul meu să pot construi un întreg cosmos ce nu mai minte și nu mai fură;
    - Să redevin ființa cea de dinainte, cel ce am fost, ce voi fi... 'sufletul doreşte conlocuirea cu trupul pentru că, fără membrele acestuia, n-ar putea nici acţiona, nici simţi.';
    - Un îngeraș pe un fulg de nea acolo unde doare cel mai tare;
    - Și nu în ultimul rând, multă sănătate prietenilor mei buni și tuturor cu sufletul mare, de prieteni falși nu am trebuință;
    - Iar răspunsul cel mai probabil e sub picioarele mele încremenite în timp și gheață cu cuțitul discordiei înfipt în os:-(
    - Nimic... decât nimic, tot aia e cum n-o dau tot nimeni,
niieni nu m-aude...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....