sâmbătă, 15 decembrie 2012

Lumină de la Zăpadă!

IARNA ASTA TU EȘTI VARA MEA!

Decembrie e pe jumătate, dar noi abia acum am început
să prindem gustul Iernii


     În inima mea e lumină de la zăpadă. Iar în picioare e demult iarnă. Eu însumi sunt bucuros de zăpadă, nu în suflet. Şi în suflet vrea să vină. Iarnă cu zăpadă multă. Frigul intră tot mai mult în mine. Avem nevoie de îmbrăţişări. Calde. Nu așa multe... cât să dăm zăpada la o parte de pe noi cărora ne-au tăiat gheţarii drumul și să ne descătușim speranțele... Nămeții foarte încântă și mângâie.

     Decembrie e pe jumătate, dar noi abia acum am început să prindem gustul Iernii.  Nu știu dacă aș putea să fiu Decembrie al tău, de una sunt sigur — Iarna  asta Tu ești vara
mea ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....