miercuri, 31 octombrie 2012

► Am nevoie de un doctor să mă readucă la viață!

EMINEM - I NEED A DOCTOR
(FEAT. DR.DRE & SKYLAR GREY)
versuri în limba română


[Chorus - Skylar Grey]
Sunt pe cale să-mi pierd mințile
Lipsești de atâta timp
Mi se scurge timpul
Am nevoie de un doctor
sunați un doctor
Am nevoie de un doctor
Să mă readucă la viață

[Eminem]
Am spus lumii că într-o zi am să mă răzbun
Am așternut-o pe casetă, am înregistrat-o
Ca într-o zi să o pot rula din nou
Dar nici nu știu dacă mă cred când spun asta
Toți începeți să vă înciudățiți, fiecare zi e așa gri și neagră
Speranța! am nevoie de o rază din asta
Căci nimeni nu-mi întelege viziunea când le-o cânt
Spun că-s prostii
Ei nu știu care-i treaba
Și nici nu știu dacă eram treaz sau adormit
Când am scris asta
Tot ce știu e că m-ai ajutat când eram la pământ
M-ai ridicat, suflând viața în mine
Iți datorez viața
Înainte de viața mea, nu înteleg de ce tu nu vezi la fel ca mine
Dar m-a afectat că ți-ai pierdut un fiu
Văd lumina asta în tine, e întunecată
Lasă-mă să aprind lumina și să strălucesc și să te pot lumina
Nu cred că realizezi ce însemni pt mine
Nu ai nici cea mai vagă idee
căci noi doi eram ca o gașcă
Eram ca și ucenicul tău
Ori te vei lupta cu mine când las microfonul jos
Ori mă vei îmbrățișa
Dar eu nu sunt o opțiune, nu pot face nimic pt că...

[Chorus - Skylar Grey]
Sunt pe cale să-mi pierd mințile
Lipsești de atâta timp
Mi se scurge timpul
Am nevoie de un doctor
sunați un doctor
Am nevoie de un doctor
Să mă readucă la viață

[Eminem]
Ma doare cand vad ca te zbati
Vii la mine cu idei
Spui ca sunt doar franturi, asa ca raman nedumerit
Caci prostiile pe care le aud sunt nebunesti
Dar tu ori ai devenit lenes ori nu mai crezi deloc in tine
Pare ca din toate parerile tale .. nu mai poti avea nici una
Nu mai poti lua o decizie, continui sa te intrebi
Daca stau sa ma gandesc mai bine aproape, parca, imi implori ajutorul
Ca si cand ti-as fi lider
Ar trebui sa-mi fii mentor
Nu mai pot indura
Iti cer sa-ti amintesti cine esti
Ai fost TU cel care a crezut in mine
Cand toti ceilalti iti spuneau sa nu te bagi
Toti cei de la casa de discuri, hai sa spunem adevarul
Ti-ai riscat cariera pt mine
Stiu asta la fel de bine ca tine
Nimeni nu vroia sa lucreze cu baiatul alb
Dre, plang in cabina asta
Mi-ai salvat viata, acum poate e timpul ca eu sa o salvez pe a ta
Dar nu am sa pot niciodata sa te rasplatesc, ceea ce ai facut tu pt. mine e mult mai mult
Dar nu renunt la credinta, iar tu nu renunti la mine
Ridica-te Dre, mor, am nevoie de tine, vin-o inapoi pentru numele lui Dumnezeu

[Chorus - Skylar Grey]
Sunt pe cale să-mi pierd mințile
Lipsești de atâta timp
Mi se scurge timpul
Am nevoie de un doctor
sunați un doctor
Am nevoie de un doctor
Să mă readucă la viață

[Dr Dre]
Chiar pare ca a trecut o vesnicie
dar inca imi amintesc prostiile alea de parca ar fi fost ieri
Ai intrat , trening galben
Camera plina , glume
Odata ce ai intrat in cabina, ti-am spus, ca fumul
Am avut prieteni, pe multi i-am ajutat
Dar ei au plecat, au spus ca ma indrept catre moarte
Dar une sunt ei acum?
Acum ca am nevoie de ei, nu vad pe niciunul
Singurul pe care-l vad e Slim
Duceti-va d***u voi toti prieteni falsi!!!!!!
El e tot ce am nevoie
Perverșilor!!!
Când eram jos voi doar râdeați de noi
Acum e vremea ca și voi să simțiții asta falșilor
Ne veți vedea în halate de laborator și ne veți întreba unde am fost?
Puteți să mă pupați în fund
Când vă faceți calculele
Producătorilor, m-am întors nenorociților
Încă un CD și apoi îmi fac bagajele și în timp ce plec...
Garantez că vor țïpa Dre nu ne lăsa așa, omule, pt că...!!!!!!

[Chorus - Skylar Grey]
Sunt pe cale să-mi pierd mințile
Lipsești de atâta timp
Mi se scurge timpul
Am nevoie de un doctor
sunați un doctor
Am nevoie de un doctor
Să mă readucă la viață

Mai multe informatii despre Eminem gasiți la
Eminem 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....