miercuri, 10 octombrie 2012

► It's A Disability Life !

O NOUĂ PAGINĂ PE FACEBOOK!

     Când soarta îți aduce în dar chiar de Anul nou un cărucior cu rotile. Când medicii se fac neputincioși și doar un miracol te mai poate readuce pe picioare. Când încrederea îți este fraudată chiar de fratele tău vitreg și nevastă-sa isterică grav te aruncă într-un sat străin. În definitiv, când ai fost muşcat de o viperă, se cade să sugi veninul. Cu asta mă ocup...

     Când îți este afectată integritatea fizică și funcțională a corpului, atunci i-au naștere noi abilități. Atunci se naște o nouă pagină...

     Întocmai, așa fel s-a născut o nouă filă dedicată exclusiv acestei tematici, dar destinată tuturor celor ce simt altceva decât indiferență față de persoanele aflate în dificultate.

    Pagina aceasta ca și blogul de față am mai spus... sunt ca un simplu buton, pe care nu sunteți deloc constrânși să apesați (ca, de exemplu cum am fost eu, silit să părăsesc locuința ca să nu fiu târât cu forța afară), numai dacă cumva cineva dintre voi poate să-i pese câtuși de puțin de unul din cei aproape 200 de milioane de suflete încercate de soartă într-un mod atât de aspru... va fi foarte sufletește, dacă nu, asta e.

     Poate că nu este mult ceea ce starea și locul unde mă aflu îmi mai piermit și mie să fac ceva pe lume, oricum nu cad cât brațele sunt cu mine sper ca strigătul meu fără voce să se facă auzit și viața noastră un pic mai ușoară .

     Mulțumesc tuturor din inimă.
     Toate cele bune. Și aveți grijă de voi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....