marți, 30 octombrie 2012

► Cum poate să abuzeze un invalid imobilizat?

EXPLICAȚI CELOR UN MILIARD
DE  PERSOANE  CU  DIZABILITĂȚI! 

     Explicați, dacă nu mie, atunci măcar celor un miliard de persoane cu dizabilități câți există pe întreaga planetă: Cum poate să abuzeze de soţia aproapelui său un invalid imobilizat în căruciorul cu rotile? Autorul acestui blog. Care abia se mai ține în mâini și care abia își împăcase sufletul cu pierderile suferite, iar dânșii mă incriminează cu atâta indecență de lucruri îngrozitoare. Să nu mai pomenim de gradul de stupidenie.

     Am vrut să-mi îmbrățișez singurul frate și am căzut în ghearele unor lepre. M-am întâlnit cu abisul, cu hăul, cu neantul. Și cât aș vrea să-mi opresc creierii din funcțiile lor ca să uit totul.

     Indubitabil că este un caz unic în lume, dar cred că nimeni nu ar vrea să audă „mărturisirile” lor cinice. Au fost violate toate limitele moralității. S-au încălcat toate legile societăţii. Așa fel de indivizi nu pot fi considerați nici prieteni, nici vecini, nici cetăţeni. Și nu sunt buni de nimic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....