marți, 2 octombrie 2012

► Adio, Septembrie!

     Încă o lună am adăugat la calendarul sufletului meu.
     Pe unde în brațe, pe unde târâș, când pe un umăr, când pe altul (din cauza plăgilor), amânând de pe-o zi pe alta poarta raiului mă grăbesc să pun pe tapet rânduri din șirul de gânduri și amintiri ce-mi alunecă prin minte mereu.

     A fost greu și încă mai e. N-am avut suferințe mai mari în viața mea :((-
     Vădit sleit încerc să mă prind de orice temei cu ambele brațe ca să continuu să cred, să sper, să nu dau voie toamnei să mă i-a cu melancoliele ei vagi. Pânâ și vântul care suflă a gol îmi readuce în suflet firimituri dintr-o viață pe sfârșite. Încerc totuși să mă mențin la suprafață, să alung toate acele îndoieli care-mi încolțesc în suflet, toate acele întrebări care n-au un răspuns.

     Finally, ca să sfericizez puțin, parafrazând o vorbă cu... poţi muri de o paralizie a membrelor inferioare, dacă înainte de asta a nimerit în cap, blogul acesta... este ca un simplu buton, pe care nu sunteți deloc supuși să apăsați, numai dacă poate să pese câtuși de puțin de unul ca mine... va fi foarte sufletește din partea ta, dacă nu, asta e.




     Daţi-mi o singură speranţă şi voi construi un întreg cosmos!
     Mulțumesc profund din inimă, contează mult pentru mine. Un octombrie bun tuturor. Și aveți grijă de voi!
Cu respect,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....