duminică, 21 octombrie 2012

► Călcat cu picioarele în sângele meu!

     Bună noaptea, aaa...
     Părea a crede că un paralizat este atins de aceeaşi ploaie cu un muritor

de rând. Nu este întocmai.
     Urăsc să fiu paralizat și încă strașnic în ochii celor ce n-ar fi trebuit. Încerc aşa să nu urăsc toată lumea, să ascult voci lăuntrice, să mă exprim cât mai e posibil
     Oricum am stărui, tot se va sfârşi prost.
     Pur şi simplu nu am noroc.
     Vrei să ştii de ce sunt în halul ăsta? Nu te jena, e normal să te întrebi de ce sunt ambalat aşa. Când am încercat de pe un cărucior cu rotile să-mi fac viața puțin mai ușoară, dar au călcat cu picioarele în sângele meu, îngropându-mă de viu cu „dragoste". E oribil, nu-i asa? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....