sâmbătă, 15 septembrie 2012

- Visul meu A fost !...

  ... SĂ ATING O STEA !

    Vreau şi eu o viaţă normală ca toată lumea normală .

    Din păcate nu există decât viaţă . Trăieşti cum îţi este scris .

    Ce vreau ?

    Ce crezi că-şi poate dori un suflet ca al meu, decât ceea ce îi lipsește cel mai mult ... și poate puţină încredere , puţină afecţiune , puţină atenţie . E ceva supranatural ? Nu mai știu .

    Visul meu a fost să ating o stea. Cerul să mă ierte, am greșit.

    Aş vrea să-ţi arăt cât de mult iubesc lumina , dacă aş putea-o întâlni . Aşa lumea e peste ceea ce ar fi . Nu trebuie decât să mă mulţumesc cu ce am , să mă împac cu gândul că aceasta îmi e soarta , scris poate undeva sus , mă înclin să cred că ar fi aşa , să mi se dorească una ca asta , parcă nu am luat viaţa nimănu-i , să nu am parte şi eu de cele mai mici bucurii pământeşti . Chiar dacă e nedrept , ce putem face noi simplii oameni , a căror putere se rezumă la o inimă , acum frântă de durere , condamnată la pierzanie şi asta din cauza unor nesimţiţi şi nesocotiţi care ne trec prin cale , care nu pun preţ şi sens pe viaţa asta decât în bani .

    Viaţa e ca o cutie de ciocolată , te mănâncă toţi toată viaţa câte puţin , câte puţin . Mie nu-mi place să „mănânc" din nimeni .

    Și vouă ?

V.P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....