duminică, 9 septembrie 2012

- Încă spun: „ Sunt bine ! ”

 ~ ~ ~
CU LACRIMI SINCERE ÎN OCHI

- Se spune că o persoană cu dizabilităţi ar putea smulge o lacrimă şi
dintr-un suflet de piatră .
- Şi nu patetismul e de vină pentru acest lucru !
- Un crin rămâne simbolul purităţii, chiar dacă e nevoit să crească în mocirlă !
- Destinul nu totdeauna poate fi prevăzut , dar
 fapta întotdeauna depinde de om !
- Urăsc oamenii falși , care nu văd dincolo de aparențe , oamenii lingușitori , care
îți sunt prieteni doar când au nevoie de ceva .
- E chiar atât de greu să fim diferiți și egali în același timp ?
- Totul trece , așa se spune . Dar nimic nu trece fără ca să nu lase urme !
- Un sprijin într-un moment delicat al vieții cuiva face mai mult
decât o mie de cadouri !
 - Un zâmbet dat din inimă și o privire plină de blândețe
sunt adevărate alinări ale sufletului .
- Uneori ajunge o îmbrățișare ca să ne simțm mai puternici !
- Mă opresc puțin ... pentru că de două zile chiar nu-mi este bine deloc , am
stări de rău cu ameţeli , lipsă de aer , slabiciune cu pierderea puterii , începe să-mi tremure tot corpul
(- adică pe puțina parte ce o mai simt !) și aproape simt că leșin , și -mi trece
dacă mănânc ( orice ) ceva în acel moment ...
O senzație de parcă aș fi fost la un pas de moarte .
- Mi se pierde încrederea în viață , nu că mi-ar fi dispărut optimismul ...

dar recunosc sunt doar un om .
- Cu lacrimi sincere în ochi el încă spune : „ Sunt bine ! ”
Viorelei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....