miercuri, 12 septembrie 2012

- Porcii dintre Oameni !

ORI LUMEA E TICĂLOȘITĂ ȘI EU N-AM ȘTIUT...

    Toată lumea e puţină ca să ne poată face pe noi să 
ne dezicem de dragoste…
Ori , pentru dragoste ne-am născut , fiziologic vorbind , specia asta
a noastră e construită să iubească ! 
    Dacă nu eşti în stare să iubeşti necondiționat , zadarnic mai trăieşti…
Doar nu am fost aduşi la lumina zilei pentru a distruge suflete şi îngropa inimi , ori lumea e ticăloșită şi eu nu ştiu… Iar viața și-a schimbat sensul .


    Și nu avem puterea de a accepta ceea ce nu poate fi schimbat .

Cum nu avem curajul de a schimba ceea ce mai poate fi schimbat și înțelepciunea
să le deosebim .
    Cu părere de rău , sunt oameni cu măşti pe faţă
și
nu totdeauna observăm acest lucru , apoi ne pomenim arși pe sentimente .
 

    Cel mai greu e să deosebim porcii dintre oameni ...
Printre prieteni chiar , mulţi au „mucegăit" . Să remarcăm că și
omul/prietenul ar avea o dată de expirare . 
    Trebuie să fim atenţi la asta .
    Prietenii noştri încep să aibă urme de putregai , pete verzi destul de scârboase .
Ceea ce ne spun de la o vreme începe să miroase rău .
Asta poate fi foarte periculos .
    Mi s-a întâmplat nu demult , i-am pus în lada de gunoi .
    Vroiau să mă zmulgă cu forța din căruciorul cu rotile
, așa cu picioarele paralizate și să mă târâie pe jos afară ...
    Sunt aspru ?
 
    Nu cred .
V.P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....