luni, 17 septembrie 2012

- Cretini , dobitoci , 3D si alte tâmpenii dintr-astea !

                                           CA SĂ FIU BINE ÎNȚELES !

     Cu părere de rău , nu există test de IQ pentru a dezvălui și ceea ce am putea numi noi - Bunul simţ .
     Prostia oamenilor nu se trage din lipsa lor de inteligenţă , ci din lipsa lor de omenie , de suflet , cu alte cuvinte . Desigur , există oameni care au citit Freud , Platon , care ştiu să jongleze cu cuarci şi să deosebească un şoim-călător de un vindereu , şi care să fie nişte imbecili .
     Iar în cazul meu , una care se pricepe la ecuații diferențiale și altul care să distingă avantajele și dezavantajele dintre sistemele de operare Windows și Mac OS , dar care sunt niște cretini și încă , dobitoci pe deasupra .

    Cretinii ? Natura , aducându-i pe lume , a dat nişte ratei .
    Ştii cum s-a născut civilizaţia ? Pentru că nişte copilandri imperfecţi nu aveau nimic altceva de făcut . Dacă natura n-ar fi mutilat pe nimeni , dacă tiparul ar fi fost de fiecare dată fără cusur , omenirea ar fi rămas o specie de proto-hominizi , fericită , fără nici o intenţie de progres , trăind foarte bine şi fără Prozac , fără prezervative şi reader dolby digital de 3D și alte tâmpenii...
    Oamenii au gusturi şi dezgusturi , lucruri care îi interesează şi altele care nu (îi displac); pentru că , altfel , nu ar exista societate . Pe cei care îi interesează prea multe lucruri , îi interesează chiar şi subiecte care nu-i interesau a priori – şi  care vor să înţeleagă motivele lipsei lor de înteres - plătesc un preţ printr-o anumită singurătate .
    Singur am blestemul raţiunii; sunt sărac , celibatar , deprimat . De luni de zile reflectez la boala mea de paraplegic , şi am stabilit cu certitudine corelaţia dintre nefericire mea şi incontinenţa ... raţiunii mele . Să gândesc , să încerc să înţeleg nu mi-a folosit la nimic , ci mi-a adus numai neajunsuri și probleme . Să reflectezi nu este o operaţie firească , răneşte , ca şi cum ar scoate la iveală cioburi de sticlă şi bucăţi de sârmă ghimpată amestecate cu aerul .
     Și dacă mi-au putut fi oprite gambele să nu mai alerge neobosit pentru a-și vedea visul împlinit , apoi mâinile , inima și creierul , nu li se vor încetini ritmul cu una , cu două . Asta ca să fiu bine înțeles !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....