sâmbătă, 1 septembrie 2012

- Gol în Suflet !

GÂNDURI CU PICIOARE ÎN DAMBLAGIE !
.....................
- Am un gol în suflet că nu mai pot mai nimic să fac așa cum vreau sau
cum le făceam o dată și acest lucru mă omoară .
Cât o să mai simt un gol înaintea mea .
Cât ?


Un gol care îți roade marginile existenței .
Acel gol care îți dă nopți albe și zile scufundate în fantazme...
O stare de deprimare şi descurajare ce te închide în sine .
Am exagerat de câteva ori și nu a fost bine .
Întotdeauna am fost o fire energică..,
dar acum recunosc că nu prea mai pot și chestia asta sugrumă .
- La picioarele mele te afli tu , Lume !
Magică !
Încremenite de spaimă sau de emoție
secate ....
Și când te gândești că aceste picioare nu au obosit vreodată ,
mereu gata de orice , săritoare fără excepție ,
iar acum împietrite .
Și ce îmi sfătuiesc nu ajută :
„Singur ești de vină , să mă i-au în mâini , să nu fiu copil ,
totul va fi bine ....” Chiar așa ?
Nu vreau să ating pe nimeni , dar
m-aș bucura enorm dacă m-ați scuti lejer de părerile de rău , m-ar ajuta mult .
E ușor să vorbești când nu te afli în pielea lui ,
nu cred că ar vrea vre-unul să se vadă în locul meu , să
Intre-n pielea mea
vezi cum e , să-mi simți durerea ....
cu siguranță nu ați mai bea și petrece ascultând manele dar plângând !
Aaa știu că sunt câțiva care se bucură , vă rog să beți mai cu saț pentru mine dar ușurel , să
nu rămână în gât și să vă înnecați ,
o situație proastă pentru voi , pentru mine >nu mai spun !

V.P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....