marți, 1 ianuarie 2013

Pașii pierduți în ianuarie

NUMAI NU CA PE ROȚILE UNUI 
CĂRUCIOR CU ROTILE

     Toată lumea ştie cum merge roata în ziua de azi. Toată lumea ştie ce e bine şi ce e rău, mai mult ca niciodată toţi le ştim pe toate. Și chiar ce și cum ne dorim de la noul an să meargă. Numai nu ca pe roțile unui cărucior cu rotile.

     Prima zi de ianuarie și doi ani în altă lumină și cu pașii pierduți prin zăpada înghițită de vânt, anul nou nu e decât doar încă o zi din calendarul sufletului meu. Am senzația că pentru câteva secunde inima mea bate în pieptul celuilalt de acum doi ani. Ninge peste gândurile mele, peste visele mele, peste dragostea mea cu alb de speranță, întorcându-mă de acolo cu o atitudine mai pozitivă și cu inima plină de amintiri minunate. Să-mi fie 2012 cel mai negru an din viaţă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....