luni, 7 ianuarie 2013

Dizabil. Chiar eu((

ÎNTRE DUMNEZEU ȘI NEAMUL MEU...
Spune-mi Viorelei,
sau cum vrei tu. Aș avea ceva de spus, dar prea rece pe pragul meu, prea puțin timp și nimeni să mă asculte. Și sunt dizabil. Chiar eu((

     „Rosteşte-mi numele şi voi trăi veşnic." - spune un vechi soroci egiptean ... Let go of what you think you know...
     Între Dumnezeu și Neamul meu stă un Dizabil, tocmai eu.

     - Ce poți să găseşti atât de special la niște Bucăți de Suflet înmiite de o lipsă care mă torturează până la dimensiuni titanice? Prin urmare scriu din nevoia de realinierea unor cuvinte și picioare... nemișcate sau țeapăne, paralizat sau anesteziat, dar niciodată nu lipsit de reacție... Cu sare și pelin, cu picioarele la pământ, plângi când toată lumea e în sărbătoare, urătorii nu vin, cu urmele pierdute încă neșterse și fără drum.
     - Mai vrei să mă cunoști mai bine?
     - Ia-ți o clipă de răgaz și la b(âr)logu' meu!
     - Pune căciula pe tine și vestește, Moș Crăciun o venit și pentru credincioșii de rit vechi.

     Fie ca spiritul sărbătorilor de iarnă să vă rămână în casă și în sufletul vostru pentru tot anul! Sărbători binecuvântate la toată lumea! Un An Nou mai bun și La Mulți Ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....