luni, 27 august 2012

- Mârlănia și neghiobia la tânăra „intelectualitate” moldovenească !

SAU PĂZEA : MĂTURĂTORI DE INVALIZI !

- Cele mai multe lovituri pentru persoanele cu dizabilităţi le oferă societatea , iar uneori chiar familiile lor sau persoane apropiate , nicidecum boala .
- Sunt o persoană cu dizabilități , am fost discriminat și gonit afară de chiar oameni apropiați mie , și acest lucru mă macină îngrozitor.
- M-am obişnuit ...
- Au sfidat FRIGUL de afară , obligându-mă să părăsesc locuința , ca de-altfel și pe mama soției lui , când l-a numit POTLOGAR ! În fapt , așa și este ! Întru-cât au profitat de bunăvoința și încrederea mea , ca să pună mâna pe o sumă bună de bani , precum că pentru procurarea unui apartament , în realitate în alte scopuri (cum ei însuși au recunoscut!) , iar fiindu-mi restituită nici măcar un simplu mulțumesc nu mi-a fost spus , ba chiar mi s-a sugerat să le spun eu „mersi” . Pe semne , reeșind din faptul că spre deosebire de „alții” dânșii cel puțin au „binevoit” să-mi întoarca întreaga sumă , fie și fără procente cum aceeași alții i li-ar fi pus , cu siguranță . Numai nu eu .
 
- Așa ceva doar niște PORCI dintre OAMENI ar fi putut face cu UN INVALID !!
 
- Două ființe foarte apropiate mie s-au înțeles să-mi nenorocească zielele și așa destul de nenorocite , numai pentru faptul că mi-am luat îndrăzneala să fiu deschis , numindu-i LENOȘI și UITUCI ! Așa cum și sunt , de fapt . Pentru că la ei un lucru simplu ce poate făcut cu ușurință într-o oră , dânșii aveau nevoie de săptămâni și rugăminte, 
probabil în genunchi .
 
- Solo Che Per Noi Si Puo Vivere Una „Buona” Vita Da Seduti , 
Ma Mai... ...In Ginocchio ! ! !

 
- Și acum mă găsesc refugiat într-un sat din sudul Basarabiei , în prezent Ucraina , 

unde plecase mama mea pe când eram încă mic . Iar la fiecare 90 de zile 
sunt impus să fac drum până la vamă și-napoi , 
plin de gropi care îmi rupe coloana , și-așa bucățită de-acum …
- Asta pentru ca să nu i-au amendă sau în cel mai rău caz , interdicție , deoarce sunt

fără viză de reședință în Ucraina !
- Clișee , probleme și alte inconvenienţe , nu pot decât să le înfrunt pe toate .
- Și tot nu pot să cred că am devenit jertfă , că m-am ars și cu rude atât de însemnate mie
 fratele meu vitreg (acum trebuie să se știe !) și soții-sa “intelectuală” de mucava , care pentru sinecuri bine plătite papă rahat în termeni matematici !
- Serios .., a trebuit să revin din Italia în cărucior cu roți ca să cunosc și eu , 
mârlănia și neghiobia la o intelectuală moldov(e)ancă !
- O «asistentă universitară» încă tânără , dar care deja s-a remarcat și ca 
MĂTURĂTOARE DE INVALIZI , invalidă ea însăși , doar că de gr. II . 
 
- R U Ș I N O-O-O S !

 
- E foarte ușor așa „doamnă asistentă” … SĂ MĂNÂNCI CĂCAT cu lopata despre un INVALID ,

să-i promiți tot sprijinul ca SĂ PĂRĂSEASCĂ ITALIA , iar apoi 
SĂ-L MĂTURI AFARĂ ca pe UN CÂINE ?!
- Îmi pare rău că le spui așa verde-n față - condiția umană impune - pe șleau : 
cu Viorel să nu te pui !
- Pentru că am o minte ascuțită , ca și vorbele mele , deci LENOS și UITUC cum mi-am permis 

să vă numesc este nimic pe lângă ceea
 ce ați arătat tuturor că sunteți !

  ~ N I Ș T E   M Â R L A N I   Ș I   M Ă T U R Ă T O R I   D E   I N V A L I Z I   ! ! ! ~


    - Pentru că acea NOAPTE de COȘMAR - 23.01.12 , în care am fost ÎNJURAT , MARGINALIZAT și în final , CONSTRÂNS A BĂJENĂRI - NU SE UITĂ NICIODATĂ !

  
- SOFFRIRE E STAR MALE , UN DISABILE NON DIMENTICA MAI !
 
    - O NOAPTE DE GROAZĂ CU ȚIPETE , PROSTII ȘI INCRIMINĂRI DE TOT SOIUL :

CUM CĂ AȘ FI AVUT INTENȚIA DE A MĂ COMBINA CU NEVASTA LUI !
     - CULMEA CULMELOR !!!

DAR SE MAI POATE AȘA CEVA , OAMENI BUNI !   
    - Și cum oare, nemernicilor - când de la brâu în jos nu simt absolut nimic ?! Este așadar o culme a cinismului și ticăloșiei omenești !!!
    -  PE CUVÂNT : CA LA NOI , LA NIMENEA !
    - Am să o spun și în termeni matematici , dacă altfel n-ajunge la voi că : 

S U N T  1/2  P A R A L I Z A T  ! ! !

     ~  I N C R E D I B I L   C U M  ,  D A R   U N I I   A U   M Â R L Ă N I A   
C H I A R   Î N   S Â N G E !!! ~

    - Și încă o ”intelectuală” , pentru care muncile ce le-am făcut în Italia

sunt ca și orice altă muncă ce a făptuit ea în viața ei !?
    - Adică pe ploaie și frig , pe arșiță și nemâncat , cu dureri de spate și chiar cu piciorul șchiopătând , precum a fost în ULTIMA mea zi de lucru , după care

mi-am pierdut integritatea fizică ?!
    - Să muncesti de dorul muncii , chiar dacă durerea apasă tot mai tare peste tine

și-ți șoptește că așa nu se mai poate , iar tu :
Încă puțin , încă puțin ?!
    - Și numai după ce mi s-au ÎNLEMNIT picioarele m-am OPRIT și eu,

altfel aș fi MUNCIT și astăzi până să-mi văd VISUL împlinit :
O CASĂ și O FAMILIE ! Atâta tot .
    - Dar ... pe semne , pentru un băiat născut din flori și rouă ar fi fost
"peste măsură" .
   - Îmi cer scuze c-am „poftit” prea mult .
   - Mulțumesc și pentru atât .


V. P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....