luni, 20 august 2012

- Îngropat de viu cu Dragoste!

- Iarăşi greutatea pierderii stă pe umerii mei. Şi pare tot mai insuportabil. Mormăntul meu este acolo, unde e şi Inima. Ar fi trebuit să o spun .

- A plânge – înseamnă să ştii că eşti viu. Dar râul meu de lacrimi era uscat. Eu niciodată nu am vrut să distrug pe cineva. Dar Inimă rece – asta e Inimă Moartă. Şi se pare că sunt îngropat de viu cu Dragoste .

- Dacă mi-e predestinat să mor până a mă trezi, rugați-vă ca nimeni să nu-mi i-a Sufletul. Iar dacă mă trezesc înainte de a muri, – Salvați-mă cu un sărut .

- Sărutul proslăvit m-a binecuvântat la omor sufletesc. Şi a hrănit Dumnezeii războiului nesăturat. Neterminat. Casa voastră este acolo, unde e Întuneric. Ieşiți la Lumină !

- Ar fi trebuit să știți: Binele cel din Inimă este de nedestrămat !

- A muri – înseamnă să ştii că eşti viu. Şi râul meu de sânge nu se v-a mai usca. Nu am vrut niciodată să vă pierd, niciodată. Dar Inimă de gheaţă – asta e Inimă stinsă. Şi se pare că sunt îngropat de viu cu Dragoste .

- O, să plângi – înseamnă să ştiți că sunteți încă vii. Şi râul meu de lacrimi s-a uscat. Eu niciodată nu am dorit să abuzez, niciodată. Dar Inimă rece – Inimă Moartă, sufletul singuratic a plecat .

- Inimă rece – Inimă Moartă !

- Şi se pare că sunt îngropat de viu cu Dragoste !


                                                                                                            Viorel Pavlencu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru timpul acordat ....